Reklamasjon:
Alle varene kontrolleres veldig nøye av hver enkelt butikk før de sendes. Dersom det likevel skulle ha oppstått skade under transport, eller defekt på vare må dette meldes fra så snart som mulig og senest innen tre dager pr e-post med bilde av skade. Du kan som forbruker velge om varen skal repareres eller byttes, du vil ikke få pengene refundert. Unntaket til denne hovedregelen er hvis bytting er umulig eller vil medføre uforholdsmessige store omkostninger for handlegaten.no, eller butikken som har levert varen. Vi vil avtale retur av defekt vare og utsendelse av ny. Du vil selvsagt få refundert pengene om butikken ikke kan tilby samme vare i retur til kunde. Reklamasjonskostnad derres KUN om det viser seg at det er en reklamasjon. Dette kontrolleres nøye av butikken. Viser det seg at det ikke er noe reklamasjon, vil du bli belastet returporto.
Dersom det er synlig skade ved henting på postkontor ber vi deg melde ifra om dette på postkontoret.
Ta gjerne kontakt direkte med den butikken det gjelder. Hvilken butikk du har handlet hos, står på ordrebekreftelsen din under hvert produkt. Du finner info om denne butikken under "BUTIKKER" helt øverst på Handlegaten.no